بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کامیونت ایسوزو NMR85E شرکت بهمن دیزل در بین خودروهای تولید ساخت داخل، موفق به کسب پنج ستاره کیفی شد.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی انواع خودروها در شهریور ماه را منتشر کرد که بر اساس آن، کامیونت ایسوزو NMR85E به عنوان اولین کامیونت دیزلی در کشور ۵ ستاره کیفی را کسب کرد.

شرکت بهمن دیزل قصد افزایش کیفی محصولات خود در یک برنامه زمان بندی شده را دارد و بر اساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از ارزیابی کیفی خودروهای سنگین تولیدی در شهریور ماه سال ۹۹، کامیونت ایسوزو NMR85E شرکت بهمن دیزل در بین خودروهای تولید ساخت داخل، با ارتقاء یک ستاره موفق به کسب پنج ستاره کیفی شد.

این کامیونت ۵/۲ تن که مدل NMR85E ایسوزوی شرکت بهمن دیزل به حساب می آید، اولین کامیونت دیزلی در کشور و اولین خودروی تجاری گروه بهمن محسوب می شود که پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

این خودرو دارای موتور ۳۰۰۰ سی سی چهار سیلندر خطی، اینتر کولر و توربوشارژ است، به سیستم هوشمند ECM نیز تجهیز شده و مطابق با استانداردهای آلایندگی اروپا از DPD بهره می برد.

گفتنی است در این ارزیابی سایر محصولات بهمن دیزل نیز در بین خودروهای تولیدی ساخت داخل، در سطح بالایی از کیفیت قرار گرفته اند. در بخش مسافربری در گروه خودروهای مینی‌بوس و میدل‌باس، مینی‌بوس ایسوزو سحر و شیلر متعلق به این شرکت، چهار ستاره کیفی را کسب کرده است. در گروه خودروهای باری، کامیونت ایسوزو NPR75K موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌ و کامیونت شیلر نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده‌ است و در بخش کامیون‌ها، کامیون ایسوزو NPR75M چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.