بر اساس این طرح، پیش فروش خودروی کامیونت شیلر ۶ تن از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۵ شهریور ماه آغاز می شود و تا روز دوشنبه ۳۱ شهریور یا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. فروش این خودرو به صورت اینترنتی و از طریق سایت های http://www.iranecar.com و bahman.iranecar.com امکانپذیر است.

 

شیلر

در این طرح فروش، کامیونت شیلر ۶ تن همراه با کاربری ارائه می شود و کاربری مورد نیاز می بایست حداکثر تا هفته چهارم آبان ماه به صورت مکتوب به سازمان فروش گروه بهمن اعلام گردد. همچنین ۱۴ درصد سود مشارکت سالانه به این فروش تعلق می گیرد و قیمت نهایی محصول و کاربری در دعوتنامه مشخص می شود.

گروه بهمن

شرایط جدید فروش اقساطی وانت کارا ۲۰۰۰ – شهریور ۹۹

فروش لیزینگ وانت کارا ۲۰۰۰cc تک کابین و دو کابین ویژه شهریورماه ۹۹ از امروز آغاز شد.

فروش وانت کارا تک کابین و دوکابین ۲۰۰۰cc به صورت لیزینگ و تعداد محدود از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ تـا زمـان تـکمیـل ظـرفیت ارائه می شود.

Bahman Diesel

مبلغ نهایی در تسویه حساب ۲۴ ماهه : ۲۵۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان
Bahman Diesel 2

* مبلغ نهایی در تسویه حساب ۴۸ ماهه : ۲۷۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان

 

شرایط فروش وانت کارا در دو نسخه کارا تک کابین و کارا دو کابین(مرداد ۹۹)

به گزارش خودرونویس، فروش اینترنتی وانت کارا تک کابین و دو کابین ۲۰۰۰cc به صورت نقدی با قیمت قطعی و تعداد محدود از ساعت ۹ الی ۱۸ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ تـا زمـان تـکمیـل ظـرفیت ارائه می شود.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

وانت کارا

گفتنی است در این طرح فروش خودروی وانت کارا مجهز به فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید شامل تغییرات در طراحی صندلی، سقف کاذب، افزوده شدن قفل مرکزی و… است.

 

شرایط فروش وانت کارا تک کابین تیپ۳ (تیر ۹۹)

 

شرکت بهمن موتور اعلام کرده است که فروش این محصولات تنها به شکل اینترنتی و به صورت نقدی با قیمت قطعی و تعداد محدود از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۰۹/۰۴/۱۳۹۹ تـا زمـان تـکمیـل ظـرفیت انجام می شود.
بر اساس این گزارش، با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است، پرداخت مبلغ خودرو باید براساس قیمت های مندرج در جدول های ذیل انجام شود و عدم پرداخت وجه کامل به منزله انصراف متقاضی از دریافت خودرو تلقی می شود و شانس خرید خودرو نیز در اختیار مشتری جایگزین قرار خواهد گرفت.
در طرح مذکور وانت کارا مورد نظر به فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید همچون تغییرات در طراحی صندلی، سقف کاذب، افزوده شدن قفل مرکزی و… مجهز است. موعد تحویل خودروهای وانت کارا برای هفته دوم مردادماه در نظر گرفته شده و در رنگ های سفید، نقره ای و نقره آبی عرضه خواهد شد.
گروه خودروسازی بهمن برای وانت کارا تک کابین تیپ۳ با فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید قیمت ۱۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته و برای مدل دو کابین همین محصول نیز قیمت ۱۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را اعلام کرده است. این شرکت همچنین برای وانت کاپرا دوکابین نیز قیمت ۳۱۶ میلیون تومان را در نظر گرفته که تنها با رنگ سفید عرضه خواهد شد.

قابل ‌ذکراست متقاضیان خودرو می توانند برای استفاده از شرایط فروش صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق آدرس های http://www.iranecar.com و ttp://Bahman.iranecar.com اقدام نمایند.